Filtrer Fjern alle filter EmneDigitalisering og samordning Rikets digitale tilstand Sammenhengende tjenester (-) Universell utforming Årstall2023 2019 2015 2014 Nyttig Uu-tilsynet sine rapportar og kartleggingar om universell utforming Her finn du rapportar frå Digitaliseringsdirektoratet, rapportar om digitalisering frå tidlegare Difi, og frå einheiter Digdir har ein sekretariatsfunksjon for, som for eksempel Skate, CBDS og Digitaliseringsrådet. Brukskvalitet på tvers av offentlige digitale tjenester Digital hele livet med bedre brukeropplevelse Hva kan vi gjøre for å få flere til å være digital hele livet? Vi har undersøkt hvordan brukskvaliteten på tvers av offentlige digitale tjenester påvirker digitalt utenforskap. For å inkludere flere må vi forbedre brukskvaliteten og gjøre det enklere å hjelpe. Vi har fire forslag til hvordan vi kan få til det. Digitale barrierar på norske nettstader 2018 Difi-rapport 2019:2 Tilsyn for universell utforming av ikt i Difi har målt status for universell utforming av 278 nettstader i privat og offentleg sektor. Målinga viser at mange nettaviser og nettbutikkar er lite tilgjengelege og at det er vanskeleg å bestille reiser og overnatting på nett. Utdanningssektoren si plikt til universell utforming av IKT-løysingar Difi-rapport 2015:20 Utdanningssektoren er førebels ikkje omfatta av verkeområdet til forskrift om universell utforming av IKT-løsninger. Difi anbefaler å utvide forskrifta til å også gjelde IKT-løysingar som vert brukt i skule og utdanning. Digitalisering for alle? Difi-rapport 2014:3 Alle private og offentlege verksemder må frå 1. juli 2014 legge til rette for at nettsidene og automatane deira er tilgjengelege for flest mogeleg. Svært mange skal følgje det nye regelverket til universell utforming av IKT, opp til 80 000 verksemder. Daglegvarehandel er den største gruppa reglane gjeld, deretter offentleg administrasjon og helse. Kjennskapen til dei nye reglane er enno låg.
Brukskvalitet på tvers av offentlige digitale tjenester Digital hele livet med bedre brukeropplevelse Hva kan vi gjøre for å få flere til å være digital hele livet? Vi har undersøkt hvordan brukskvaliteten på tvers av offentlige digitale tjenester påvirker digitalt utenforskap. For å inkludere flere må vi forbedre brukskvaliteten og gjøre det enklere å hjelpe. Vi har fire forslag til hvordan vi kan få til det.
Digitale barrierar på norske nettstader 2018 Difi-rapport 2019:2 Tilsyn for universell utforming av ikt i Difi har målt status for universell utforming av 278 nettstader i privat og offentleg sektor. Målinga viser at mange nettaviser og nettbutikkar er lite tilgjengelege og at det er vanskeleg å bestille reiser og overnatting på nett.
Utdanningssektoren si plikt til universell utforming av IKT-løysingar Difi-rapport 2015:20 Utdanningssektoren er førebels ikkje omfatta av verkeområdet til forskrift om universell utforming av IKT-løsninger. Difi anbefaler å utvide forskrifta til å også gjelde IKT-løysingar som vert brukt i skule og utdanning.
Digitalisering for alle? Difi-rapport 2014:3 Alle private og offentlege verksemder må frå 1. juli 2014 legge til rette for at nettsidene og automatane deira er tilgjengelege for flest mogeleg. Svært mange skal følgje det nye regelverket til universell utforming av IKT, opp til 80 000 verksemder. Daglegvarehandel er den største gruppa reglane gjeld, deretter offentleg administrasjon og helse. Kjennskapen til dei nye reglane er enno låg.