Hopp til hovedinnhold
Emner:
  • Fellesløsninger
  • ID-porten
  • Altinn
  • eInnsyn
  • Kontaktregisteret
  • eFormidling
  • Maskinporten
  • eSignering
  • Digital postkasse
  • Digital lommebok
Tid:
onsdag 19. november kl. 09:00 – torsdag 20. november kl. 15:00, 2025
Sted:
Digitalt
Påmeldingsfrist:
onsdag 19. november kl. 09:00

Hold av 19. - 20. november for da arrangerer vi årets digitale Brukerråd for fellesløsningene 2025. Arrangementet er heldigitalt og gratis. Vi kan love to innholdsrike dager med mye spennende på agendaen.

Brukerrådet 2025

Brukerrådet er til for alle som bruker eller kan ha bruk for løsningene og utviklingsmiljøene som Digdir tilbyr. Spesielt aktuelt nå er moderniseringen av plattformene for Altinn og ID-porten som gir muligheter for nye og innovative tjenester for innbyggere og virksomheter.

Vi snakker - og lytter

Det skjer ingen omstilling uten digitalisering. Brukerrådet er en arena der vi både forteller om våre løsninger og planer, og der vi lytter til behov fra virksomheter som bruker fellesløsningene – nettopp slik at vi sammen kan modernisere og fornye offentlig sektor. Vi stiller med våre beste fagfolk til å fortelle hvordan dette er relevant for deg og din virksomhet og hvilke muligheter vi ser.


Brukerrådet er et gratis og heldigitalt arrangement. Meld deg på!

Kontakt

Linda Johansen

Seniorrådgiver, Digitaliseringsdirektoratet
Telefon: 99 35 30 55