Hopp til hovedinnhold
Emner:
  • Altinn
Tid:
onsdag 30. oktober kl. 12:00–13:30, 2024
Sted:
Teams
Påmeldingsfrist:
tirsdag 29. oktober kl. 16:00, 2024

Prosjektet Modernisering Altinn inviterer til et felles informasjonsmøte for alle tjenesteeiere i Altinn.

Foreløpig agenda:

  • Kort introduksjon v/ avdelingsdirektør Andreas Gjertin Rafaelsen
  • Status fra prosjektet Modernisering Altinn v/prosjektleder Kyrre Nordhagen
  • Endringer som følge av moderniseringen:
    - Avtaleverk - oppdatering og bruksvilkår v/Oddhild Aasberg
    - Finansieringsmodell
  • Status fra alle produkteiere
  • Spørsmål og svar

Streaminglenke til Teams-møtet videresendes fortløpende til alle som melder seg på via påmeldingslenken.

Vi oppfordrer alle til å sende oss spørsmål i forkant, dette gjøres via samme skjema som påmeldingene.

Kontakt

Lars Vegard Bachmann

Seniorrådgiver, Digitaliseringsdirektoratet
Telefon: +47 404 67 420

Trude Hallseth Arnes

Rådgiver, Digitaliseringsdirektoratet
Telefon: +47 97 69 37 94