Filtrer Fjern alle filter Kategori Anskaffingar Innkjøp (-) Brukarretting Brukarkommunikasjon Universell utforming Fellesløysingar og register Fellesløysingar Fellesregister Overordna krav og anbefalingar Kven krav eller anbefaling gjeld for Kommune Anbefaling Krav Stat (-) Krav Kjelde Anskaffingsforskrifta Digitaliseringsrundskrivet eForvaltningsforskrifta Forskrift om IT-standardar i offentleg forvaltning Forskrift om universell utforming av IKT-løysingar Katalog Referansekatalogen for IT-standarder Bruk filter for å spisse visningen. Vil du kun sjå krav for kommunar? Eller alle krav i Digitaliseringsrundskrivet? Du valde Brukarretting and Stat: Krav, som gav 15 treff. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk Altinn for digital post til næringsdrivande Meldingsboksen i Altinn er forvaltninga sin hovudkanal for digital post til næringsdrivande og andre verksemder med organisasjonsnummer. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk Altinn som kanal for etablerarar og næringsdrivande Altinn.no er hovudkanal frå offentleg forvaltning for overordna informasjon om rettar og plikter for etablerarar og næringsdrivande. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk digital postkasse til innbyggjarar for utsending av post til innbyggjarar Digital postkasse til innbyggjarar er forvaltninga sin hovudkanal for utsending av post til innbyggjarar. Kommune: Krav Stat: Krav Bruk gjeldande standard ved utforming av næringslivsskjema Gjeldande standar for utforming av næringslivsskjema er Elmer 3.0. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk klart og godt språk Klart og godt språk er ein føresetnad for at brukarane skal forstå informasjonen frå det offentlege. Det er derfor viktig å bruke klarspråk i all tenesteutvikling, brukarretta informasjon og kommunikasjon. Kommune: Krav Stat: Krav Bruk kontaktinformasjon fra kontaktregisteret ved varsling om vedtak Både kommunale og statlege forvaltningsorgan skal nytte kontaktinformasjon får kontaktregisteret ved varsling av innbyggarar, utsending av vedtak og annan viktig digital kontakt. Kommune: Krav Stat: Krav Bruk reservasjonsstatus frå kontaktregisteret når viktige brev skal sendast digitalt utan samtykke Både kommunale og statlege forvaltningsorgan skal nytte informasjon om reservasjonsstatus frå kontaktregisteret. Kommune: Krav Stat: Krav Bruk teiknsettstandard på nettsider Teiknsett gjeld alle typar IT-løysingar i offentlege verksemder og teiknsett ved utveksling av informasjon mellom offentlege verksemder og med innbyggarar og næringsliv. Kommune: Krav Stat: Krav Følg krav om universell utforming i samband med offentlege anskaffingar Ved offentlege anskaffingar er det ei plikt til å ta omsyn til universell utforming for ytingar som skal brukast av personar, anten allment eller tilsette hos oppdragsgivar, med mindre det er særlege grunnar til unntak. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Gi brukarane rettleiing Brukarane skal få hjelp og rettleiing til å bruke digitale tenester, til dømes gjennom rettleiing på nett, digital dialog eller direkte kontakt. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Gjer tenester retta mot næringsdrivande tilgjengelege på Altinn-portalen Aktuelle digitale tenester retta mot næringsdrivande skal gjerast tilgjengeleg på Altinn sin portal. Kommune: Krav Stat: Krav Gjer video på offentlege internettsider tilgjengelege på godkjente format Det er to standardar ein kan velgje mellom når ein skal gjere video tilgjengeleg på offentlege nettsider. Standardane gjeld både video- og lydspor. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Kommuniser med brukarane gjennom digitale, nettbaserte tenester Forvaltninga sin kommunikasjon med innbyggjarar og næringsliv skal normalt skje gjennom digitale, nettbaserte tenester. Kommune: Krav Stat: Krav Lag tilgjengelegheiterklæring for nettstader og appar Verksemder i offentleg sektor skal ha ei tilgjengelegheitserklæring som viser status for universell utforming av nettstader og appar. Dette er eit nytt krav som kjem med webdirektivet (WAD). Kommune: Krav Stat: Krav Utform nettløysingar i samsvar med standarden WCAG 2.1, på nivå A og AA Nettløysingar skal minst utformast i svar med standard WCAG 2.1, på nivå A og AA, eller tilsvarande denne standarden.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk Altinn for digital post til næringsdrivande Meldingsboksen i Altinn er forvaltninga sin hovudkanal for digital post til næringsdrivande og andre verksemder med organisasjonsnummer.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk Altinn som kanal for etablerarar og næringsdrivande Altinn.no er hovudkanal frå offentleg forvaltning for overordna informasjon om rettar og plikter for etablerarar og næringsdrivande.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk digital postkasse til innbyggjarar for utsending av post til innbyggjarar Digital postkasse til innbyggjarar er forvaltninga sin hovudkanal for utsending av post til innbyggjarar.
Kommune: Krav Stat: Krav Bruk gjeldande standard ved utforming av næringslivsskjema Gjeldande standar for utforming av næringslivsskjema er Elmer 3.0.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk klart og godt språk Klart og godt språk er ein føresetnad for at brukarane skal forstå informasjonen frå det offentlege. Det er derfor viktig å bruke klarspråk i all tenesteutvikling, brukarretta informasjon og kommunikasjon.
Kommune: Krav Stat: Krav Bruk kontaktinformasjon fra kontaktregisteret ved varsling om vedtak Både kommunale og statlege forvaltningsorgan skal nytte kontaktinformasjon får kontaktregisteret ved varsling av innbyggarar, utsending av vedtak og annan viktig digital kontakt.
Kommune: Krav Stat: Krav Bruk reservasjonsstatus frå kontaktregisteret når viktige brev skal sendast digitalt utan samtykke Både kommunale og statlege forvaltningsorgan skal nytte informasjon om reservasjonsstatus frå kontaktregisteret.
Kommune: Krav Stat: Krav Bruk teiknsettstandard på nettsider Teiknsett gjeld alle typar IT-løysingar i offentlege verksemder og teiknsett ved utveksling av informasjon mellom offentlege verksemder og med innbyggarar og næringsliv.
Kommune: Krav Stat: Krav Følg krav om universell utforming i samband med offentlege anskaffingar Ved offentlege anskaffingar er det ei plikt til å ta omsyn til universell utforming for ytingar som skal brukast av personar, anten allment eller tilsette hos oppdragsgivar, med mindre det er særlege grunnar til unntak.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Gi brukarane rettleiing Brukarane skal få hjelp og rettleiing til å bruke digitale tenester, til dømes gjennom rettleiing på nett, digital dialog eller direkte kontakt.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Gjer tenester retta mot næringsdrivande tilgjengelege på Altinn-portalen Aktuelle digitale tenester retta mot næringsdrivande skal gjerast tilgjengeleg på Altinn sin portal.
Kommune: Krav Stat: Krav Gjer video på offentlege internettsider tilgjengelege på godkjente format Det er to standardar ein kan velgje mellom når ein skal gjere video tilgjengeleg på offentlege nettsider. Standardane gjeld både video- og lydspor.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Kommuniser med brukarane gjennom digitale, nettbaserte tenester Forvaltninga sin kommunikasjon med innbyggjarar og næringsliv skal normalt skje gjennom digitale, nettbaserte tenester.
Kommune: Krav Stat: Krav Lag tilgjengelegheiterklæring for nettstader og appar Verksemder i offentleg sektor skal ha ei tilgjengelegheitserklæring som viser status for universell utforming av nettstader og appar. Dette er eit nytt krav som kjem med webdirektivet (WAD).
Kommune: Krav Stat: Krav Utform nettløysingar i samsvar med standarden WCAG 2.1, på nivå A og AA Nettløysingar skal minst utformast i svar med standard WCAG 2.1, på nivå A og AA, eller tilsvarande denne standarden.