Avtalen vi har med Posten som leverandør av eSignering går ut 12.04.2024. Vi skal derfor ut på anbud for etablering av ny fellesløsning for eSignering. Hva vil det bety for dere som eksisterende og potensielle nye kunder?
Se opptak fra webinaret:
Hva betyr ny anskaffelse for dere?
I webinaret vil vi beskrive planene for anskaffelsen og etablering av ny fellesløsning for eSignering. Vi vil også gjennomgå behovene vi har registrert blant dere som benytter løsningen i dag.
Det er også viktig for oss å få presentert utkast til funksjonsområder, og gi dere innblikk i hva vi skal prioritere av funksjonalitet, og hva som ikke blir prioritert.
Målgruppe
Først og fremst retter webinaret seg mot kunder som bruker dagens signeringsløsning, men innholdet vil også være av interesse for virksomheter som vurderer å ta i bruk eSignering.
Ønsker oss innspill
Vi ønsker veldig gjerne å få innspill fra dere i webinaret. Det vil være mulig å stille spørsmål underveis i chaten og ordet vil etter gjennomgangen være fritt.