Filtrer Fjern alle filter Sektor Fylkeskommune Helseforetak Kommune (-) Stat Årstall 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 Tema Arkiv og bibliotek Barn og unge Byggeprosjekter Digitalisering Folkehelse Helse Inngår i en livshendelse Økonomi Privatøkonomi Stimulab skal bidra til å utvikle kunnskap og spreie erfaringar om samordna tenester til beste for brukarane. Les om dei ulike prosjekta som er med i ordninga. Du valde Stat, som gav 31 treff. 2019 Arkivverket: Arkivfloken Arkivverket sitt prosjekt såg på utfordringar knytte til korleis offentleg sektor dokumenterer og tek vare på informasjon for framtida. Målet var å setje brukaren i sentrum og tenkje nytt rundt dagens system og måtar å jobbe på. 2017 Arkivverket: Brukarorientert tilsyn Målet for prosjektet var å utvikle ei meir moderne og brukarorientert tilsynsverksemd basert på nye metodar og tilpassa ein digital kvardag. 2022 Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet: Tiltaksoppfølging for voldsutsatte sårbare voksne Prosjektet har sett på oppfølgingen av voldsutsatte voksne. Målet er å få et helhetsperspektiv i arbeidet med tiltaksoppfølgingen og gjøre det enklere for de ulike tjenesteutøvere å identifisere riktige tiltak til riktig tid, slik at hjelpen når de voldsutsatte. 2019 Brønnøysundregistera og NAV Lillestrøm: Heilskapleg teneste for førebygging av økonomiske problem (KLOPP) Uhandterleg gjeld og store økonomiske problem er vanleg blant enkelpersonføretak. Prosjektet har sett på korleis ein kan førebygge uhandterleg gjeld blant enkeltpersonføretak. 2020 Brønnøysundregistrene: Starte og drive en frivillig organisasjon I prosjektet samarbeider statlig og kommunal forvaltning med frivilligheten i å tilrettelegge for morgendagens frivillighet gjennom å forenkle og forbedre frivillig sektors møte med offentlig sektor. 2016 Difi: Barrierar mot meir offentlegheit. Utvikling av tenesta eInnsyn Den nye løysinga for offentleg elektronisk postjournal, eInnsyn, har utvikla ei ny løysing for publisering og innsyn i offentlege saker, der eitt av måla er å publisere meir av dokumenta frå forvaltninga i fulltekst. Prosjektet har sett nærare på barrierane for dette, og laga ei kokebok for å gjere implementeringa enklare. 2023 Direktoratet for byggkvalitet (DiBK): Ingen sak med byggesak – effektiv og brukerrettet veiledning i alle ledd Prosjektet skal ta for seg et velkjent problem for mange, nemlig veiledning rundt byggesaker. Undersøkelser viser at dette er en stor tidstyv både for stat, kommune og innbyggere. Prosjektet skal utforske større tverrsektorielt samarbeid, med mål om å finne en mer effektiv tjeneste gjennom innovative og digitale løsninger. 2018 Direktoratet for Økonomistyring: Digital samling og deling av kunnskap i offentleg sektor (Kudos) Det offentlege bruker store beløp på å kjøpe inn, produsere, lagre og tilgjengeleggjere kunnskapsdokument. Korleis kan digitalisering, automatisering og andre teknologiske moglegheiter effektivisere dei manuelle prosessane og samle alle kunnskapsdokumenta, til nytte for tilsette, media, innbyggjarane og for forskingsføremål? 2018 Folkehelseinstituttet: Matdugnaden – kosthald for sunn og berekraftig folkehelse Korleis kan eit land som Noreg få den gjennomsnittlege innbyggjaren til å endre kosthaldet frå å vere kjelde til dei store helse- og miljøproblema, til å gjere riktig kosthald til ein del av løysinga. 2020 Helsedirektoratet: Alvorlig sykt barn Hvordan kan barn og unge med sammensatte behov få bedre og mer koordinerte tjenester? 2019 Helsedirektoratet: Digitale behandlingsplanar Helsedirektoratet og Norsk helsenett skal utforske korleis ein digital behandlingsplan kan bidra til betre kvalitet i behandlinga og betre medverknad frå pasientane. 2023 Helsedirektoratet: Systemdemonstrator: – eksperimentering med bedre og tverrsektorielle tilbakemeldingssløyfer mellom stat og kommune Prosjektet ser til Vinnovas (Sveriges innovasjonsmyndighet) tilnærming til systemdemonstrator i arbeidet med å styrke tilbakemeldingssløyfen fra bruker og tjenester til sentralforvaltningen og tilbake igjen. 2016 IMDi: Betre kvalitet i kommunane si introduksjonsordning for flyktningar som nyleg har kome IMDi har utvikla ei digital delingsteneste som legg til rette for at kommunar kan dele erfaringar, verktøy, modellar og framgangsmåtar dei bruker i integreringsarbeidet. 2017 Justisdepartementet: Forbetra bistand og vern til offer for menneskehandel Regjeringa sin handlingsplan mot menneskehandel slår fast at det skal treffast tiltak for å vidareutvikle og styrkje bistanden til offer for menneskehandel. 2023 Kriminalomsorgsdirektoratet: En trygg og forutsigbar overgang fra fengsel til et selvstendig liv i frihet Prosjekt skal ta tak i det tverrgående samarbeidet mellom kriminalomsorgen og velferdstjenestene, for å finne ut hvordan de kan jobbe på nye måter slik at løslatte kan få en god start på livet i frihet. 2020 Kulturrådet: Fra objekt til opplevelse: hvordan nå frem til museenes ikke-brukere Kulturrådet og Munch skal utforske og forstå hvordan man når frem til museenes ikke-brukere. Prosjektet se på hva det innebærer å jobbe med brukerorientert innovasjon i kultursektoren og hvordan en slik arbeidsform kan bidra til å sikre museenes relevans i et samfunn i endring. 2022 Meteorologisk institutt: Effektiv håndtering av naturfare - forsterket lokal innsats (En fare – lokal innsats) Prosjektet skal utforske hvordan man kan få brukerne til å reagere etter man har mottatt et værrelatert farevarsel. 2017 Miljødirektoratet: Betre luftkvalitetsdata for publikum og forvaltning Målet for prosjektet var å auke kunnskapen om klimadata og dermed utløyse handling hos brukarar for å redusere forureininga og avgrense skadeomfanget av den forureininga som finst. 2018 NAV Lillestrøm: Gjeldsfloka Økonomiske utfordringar er eit omfattande og smertefullt problem. Prosjektet har skissert ei digital teneste som gjev brukarane komplett oversikt over økonomien sin og som gjer ei rekkje andre tenester mogleg. 2023 NAV: Forsøk i NAV med større lokalt handlingsrom - Tillitsreformen i NAV – lokal tjenesteutvikling Arbeid- og velferdsetaten (NAV) har i tildelingsbrevet for 2022 fra Arbeids- og inkluderingsdepartementet fått i oppdrag å starte opp arbeidet med et av regjeringens viktigste prosjekter, Tillitsreformen, hvor NAV er valgt som pilot. Prosjektet skal utforske hvordan man kan legge til rette for lokalt forankret tjenesteutvikling med større handlingsrom. 2019 NAV: Utsida inn – med tenestedesign for meir heilskaplege tenester i NAV Arbeids- og velferdsdirektoratet har saman med lokale NAV-kontor jobba med korleis dei kan lage betre og meir heilskaplege tenester i dei nye, samanslegne NAV-kontora som blir etablerte i samband med kommunereforma. 2020 Politidirektoratet: Innbyggerstemmen Politidirektoratet skal se på «innbyggerstemmen» i politiets arbeid i Norge. Det er behov for å tenke nytt for å sikre at politiet når ut til ulike grupper av befolkningen, både kulturelt og i praksis. 2021 Skatteetaten: Fra informasjonsjungel til skreddersydd informasjon og løsninger for ditt enkeltpersonsforetak Skatteetaten og Brønnøysundregistrene vil i prosjektet se på hvordan de kan gi tilpasset og bedre informasjon til enkeltpersonsforetak. 2021 Skatteetaten: Tverrsektoriell styring og utvikling av sammenhengende tjenester – hvordan lykkes vi? Prosjektet skal utforske og utvikle gode og effektive styringsformer som gjør digital transformasjon mulig. Oppdraget har sitt utspring i program Fremtidens innkreving. Gjennom prosjektet skal deltakende virksomheter fokusere på og bli bedre i det tverretatlige perspektivet for de utviklingsløpene som utfordrer eksisterende samfunnsoppdrag og etablerte strukturer. 2019 St. Olavs hospital: Medisinsk avstandsoppfølging Prosjektet har sett på korleis kan ein styrkje den totale satsinga på medisinsk avstandsoppfølging i spesialisthelsetenesta i Helse Midt-Noreg (HMN). 2017 Statsbygg: Effektivisering av arealbruk Statsbygg såg behov for å utvikle ei ny teneste, metodar og verktøy for å forbetre måten dei varetek langsiktige arealbehov hos leigetakarane sine og følgje opp dei nye og strengare statlege føringane for arealbruk. 2022 Statsforvalterens fellestjenester: Klagebehandling økonomisk sosialhjelp Prosjektet skal utforske hvordan samhandling mellom stat og kommune i tjenester som ligger i skjæringspunktet mellom sektorene kan videreutvikles til det beste for innbyggerne. 2022 UiT – Norges Arktiske Universitet, Universitetsbiblioteket: Sømløs service fra førstelinjen: Universitetsbiblioteket der brukeren trenger det Universitetsbibliotekene har digitale og fysiske tjenester. Prosjektet har utforsket hvordan hvordan man kan skape et universitetsbibliotek studentene elsker, og som de ansatte er stolte av. 2016 Utlendingsdirektoratet: Søknadsprosessen i familieinnvandringssaker Søknadsprosessen vart oppfatta som uoversiktleg og lite føreseieleg for brukarane. UDI har derfor sett i verk ei rekkje tiltak. 2017 Vegdirektoratet: Vilkår for førarrett Prosjektets mål var å forbedre prosessen med fornyelse av førerett for personer som trenger en jevnlig vurdering av om de er egnet til å ha førerett. Dette gjelder alle over 75 år, folk med rushistorie eller visse sykdomsdiagnoser. 2020 Øyane DPS: Pasientens helsetjeneste i et helsefellesskap Når sykehus og kommuner ikke samarbeider godt nok går dette ut over de mest sårbare pasientene. Hvordan skape helhetlige tjenester for pasienten – mellom helseforetak og kommuner – på tvers av nivå og sektorer?
2019 Arkivverket: Arkivfloken Arkivverket sitt prosjekt såg på utfordringar knytte til korleis offentleg sektor dokumenterer og tek vare på informasjon for framtida. Målet var å setje brukaren i sentrum og tenkje nytt rundt dagens system og måtar å jobbe på.
2017 Arkivverket: Brukarorientert tilsyn Målet for prosjektet var å utvikle ei meir moderne og brukarorientert tilsynsverksemd basert på nye metodar og tilpassa ein digital kvardag.
2022 Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet: Tiltaksoppfølging for voldsutsatte sårbare voksne Prosjektet har sett på oppfølgingen av voldsutsatte voksne. Målet er å få et helhetsperspektiv i arbeidet med tiltaksoppfølgingen og gjøre det enklere for de ulike tjenesteutøvere å identifisere riktige tiltak til riktig tid, slik at hjelpen når de voldsutsatte.
2019 Brønnøysundregistera og NAV Lillestrøm: Heilskapleg teneste for førebygging av økonomiske problem (KLOPP) Uhandterleg gjeld og store økonomiske problem er vanleg blant enkelpersonføretak. Prosjektet har sett på korleis ein kan førebygge uhandterleg gjeld blant enkeltpersonføretak.
2020 Brønnøysundregistrene: Starte og drive en frivillig organisasjon I prosjektet samarbeider statlig og kommunal forvaltning med frivilligheten i å tilrettelegge for morgendagens frivillighet gjennom å forenkle og forbedre frivillig sektors møte med offentlig sektor.
2016 Difi: Barrierar mot meir offentlegheit. Utvikling av tenesta eInnsyn Den nye løysinga for offentleg elektronisk postjournal, eInnsyn, har utvikla ei ny løysing for publisering og innsyn i offentlege saker, der eitt av måla er å publisere meir av dokumenta frå forvaltninga i fulltekst. Prosjektet har sett nærare på barrierane for dette, og laga ei kokebok for å gjere implementeringa enklare.
2023 Direktoratet for byggkvalitet (DiBK): Ingen sak med byggesak – effektiv og brukerrettet veiledning i alle ledd Prosjektet skal ta for seg et velkjent problem for mange, nemlig veiledning rundt byggesaker. Undersøkelser viser at dette er en stor tidstyv både for stat, kommune og innbyggere. Prosjektet skal utforske større tverrsektorielt samarbeid, med mål om å finne en mer effektiv tjeneste gjennom innovative og digitale løsninger.
2018 Direktoratet for Økonomistyring: Digital samling og deling av kunnskap i offentleg sektor (Kudos) Det offentlege bruker store beløp på å kjøpe inn, produsere, lagre og tilgjengeleggjere kunnskapsdokument. Korleis kan digitalisering, automatisering og andre teknologiske moglegheiter effektivisere dei manuelle prosessane og samle alle kunnskapsdokumenta, til nytte for tilsette, media, innbyggjarane og for forskingsføremål?
2018 Folkehelseinstituttet: Matdugnaden – kosthald for sunn og berekraftig folkehelse Korleis kan eit land som Noreg få den gjennomsnittlege innbyggjaren til å endre kosthaldet frå å vere kjelde til dei store helse- og miljøproblema, til å gjere riktig kosthald til ein del av løysinga.
2020 Helsedirektoratet: Alvorlig sykt barn Hvordan kan barn og unge med sammensatte behov få bedre og mer koordinerte tjenester?
2019 Helsedirektoratet: Digitale behandlingsplanar Helsedirektoratet og Norsk helsenett skal utforske korleis ein digital behandlingsplan kan bidra til betre kvalitet i behandlinga og betre medverknad frå pasientane.
2023 Helsedirektoratet: Systemdemonstrator: – eksperimentering med bedre og tverrsektorielle tilbakemeldingssløyfer mellom stat og kommune Prosjektet ser til Vinnovas (Sveriges innovasjonsmyndighet) tilnærming til systemdemonstrator i arbeidet med å styrke tilbakemeldingssløyfen fra bruker og tjenester til sentralforvaltningen og tilbake igjen.
2016 IMDi: Betre kvalitet i kommunane si introduksjonsordning for flyktningar som nyleg har kome IMDi har utvikla ei digital delingsteneste som legg til rette for at kommunar kan dele erfaringar, verktøy, modellar og framgangsmåtar dei bruker i integreringsarbeidet.
2017 Justisdepartementet: Forbetra bistand og vern til offer for menneskehandel Regjeringa sin handlingsplan mot menneskehandel slår fast at det skal treffast tiltak for å vidareutvikle og styrkje bistanden til offer for menneskehandel.
2023 Kriminalomsorgsdirektoratet: En trygg og forutsigbar overgang fra fengsel til et selvstendig liv i frihet Prosjekt skal ta tak i det tverrgående samarbeidet mellom kriminalomsorgen og velferdstjenestene, for å finne ut hvordan de kan jobbe på nye måter slik at løslatte kan få en god start på livet i frihet.
2020 Kulturrådet: Fra objekt til opplevelse: hvordan nå frem til museenes ikke-brukere Kulturrådet og Munch skal utforske og forstå hvordan man når frem til museenes ikke-brukere. Prosjektet se på hva det innebærer å jobbe med brukerorientert innovasjon i kultursektoren og hvordan en slik arbeidsform kan bidra til å sikre museenes relevans i et samfunn i endring.
2022 Meteorologisk institutt: Effektiv håndtering av naturfare - forsterket lokal innsats (En fare – lokal innsats) Prosjektet skal utforske hvordan man kan få brukerne til å reagere etter man har mottatt et værrelatert farevarsel.
2017 Miljødirektoratet: Betre luftkvalitetsdata for publikum og forvaltning Målet for prosjektet var å auke kunnskapen om klimadata og dermed utløyse handling hos brukarar for å redusere forureininga og avgrense skadeomfanget av den forureininga som finst.
2018 NAV Lillestrøm: Gjeldsfloka Økonomiske utfordringar er eit omfattande og smertefullt problem. Prosjektet har skissert ei digital teneste som gjev brukarane komplett oversikt over økonomien sin og som gjer ei rekkje andre tenester mogleg.
2023 NAV: Forsøk i NAV med større lokalt handlingsrom - Tillitsreformen i NAV – lokal tjenesteutvikling Arbeid- og velferdsetaten (NAV) har i tildelingsbrevet for 2022 fra Arbeids- og inkluderingsdepartementet fått i oppdrag å starte opp arbeidet med et av regjeringens viktigste prosjekter, Tillitsreformen, hvor NAV er valgt som pilot. Prosjektet skal utforske hvordan man kan legge til rette for lokalt forankret tjenesteutvikling med større handlingsrom.
2019 NAV: Utsida inn – med tenestedesign for meir heilskaplege tenester i NAV Arbeids- og velferdsdirektoratet har saman med lokale NAV-kontor jobba med korleis dei kan lage betre og meir heilskaplege tenester i dei nye, samanslegne NAV-kontora som blir etablerte i samband med kommunereforma.
2020 Politidirektoratet: Innbyggerstemmen Politidirektoratet skal se på «innbyggerstemmen» i politiets arbeid i Norge. Det er behov for å tenke nytt for å sikre at politiet når ut til ulike grupper av befolkningen, både kulturelt og i praksis.
2021 Skatteetaten: Fra informasjonsjungel til skreddersydd informasjon og løsninger for ditt enkeltpersonsforetak Skatteetaten og Brønnøysundregistrene vil i prosjektet se på hvordan de kan gi tilpasset og bedre informasjon til enkeltpersonsforetak.
2021 Skatteetaten: Tverrsektoriell styring og utvikling av sammenhengende tjenester – hvordan lykkes vi? Prosjektet skal utforske og utvikle gode og effektive styringsformer som gjør digital transformasjon mulig. Oppdraget har sitt utspring i program Fremtidens innkreving. Gjennom prosjektet skal deltakende virksomheter fokusere på og bli bedre i det tverretatlige perspektivet for de utviklingsløpene som utfordrer eksisterende samfunnsoppdrag og etablerte strukturer.
2019 St. Olavs hospital: Medisinsk avstandsoppfølging Prosjektet har sett på korleis kan ein styrkje den totale satsinga på medisinsk avstandsoppfølging i spesialisthelsetenesta i Helse Midt-Noreg (HMN).
2017 Statsbygg: Effektivisering av arealbruk Statsbygg såg behov for å utvikle ei ny teneste, metodar og verktøy for å forbetre måten dei varetek langsiktige arealbehov hos leigetakarane sine og følgje opp dei nye og strengare statlege føringane for arealbruk.
2022 Statsforvalterens fellestjenester: Klagebehandling økonomisk sosialhjelp Prosjektet skal utforske hvordan samhandling mellom stat og kommune i tjenester som ligger i skjæringspunktet mellom sektorene kan videreutvikles til det beste for innbyggerne.
2022 UiT – Norges Arktiske Universitet, Universitetsbiblioteket: Sømløs service fra førstelinjen: Universitetsbiblioteket der brukeren trenger det Universitetsbibliotekene har digitale og fysiske tjenester. Prosjektet har utforsket hvordan hvordan man kan skape et universitetsbibliotek studentene elsker, og som de ansatte er stolte av.
2016 Utlendingsdirektoratet: Søknadsprosessen i familieinnvandringssaker Søknadsprosessen vart oppfatta som uoversiktleg og lite føreseieleg for brukarane. UDI har derfor sett i verk ei rekkje tiltak.
2017 Vegdirektoratet: Vilkår for førarrett Prosjektets mål var å forbedre prosessen med fornyelse av førerett for personer som trenger en jevnlig vurdering av om de er egnet til å ha førerett. Dette gjelder alle over 75 år, folk med rushistorie eller visse sykdomsdiagnoser.
2020 Øyane DPS: Pasientens helsetjeneste i et helsefellesskap Når sykehus og kommuner ikke samarbeider godt nok går dette ut over de mest sårbare pasientene. Hvordan skape helhetlige tjenester for pasienten – mellom helseforetak og kommuner – på tvers av nivå og sektorer?